12 دقیقه یک رمز و راز حلقه زمانی است که پر از شگفتی های کوچک است
               

نویسنده :ابوالفضل تقی خانی
سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۰۲:۱۷



سعی کنید جلوی کشتن بارها و بارها ویلم دافو را بگیرد بدون اینکه هرگز از آپارتمان خارج شوید.

 

چهره ویلم دافو در نقش گرین اجنه در فیلم مرد عنکبوتی هنوز مرا تعقیب می کند. من از دافو به مدت 20 سال ترسیده ام و 12 دقیقه ثابت می کند که این ترس حتی وقتی که پوزخند غریبانه او را نمی بینم همچنان قوی است. و در 12 دقیقه ، دلیل خوبی دارم: او مرا خفه کرد و مرگ داد.

 

این اولین باری بود که یک پلیس پرخاشگر با صدای دافو وارد آپارتمان من شد و همسرم را به قاتل بودن متهم کرد. آخرین نیست. 12 دقیقه یک بازی حلقه زمان است ، یک رمز و راز مینیاتوری Groundhog Day که به این شکست و تاریخ دفن شده در پشت آن بستگی دارد. قبل از اینکه 12 دقیقه بازی کنم ، انتظار نداشتم که شخصیت من از حلقه زمان آگاه باشد - من تصور کردم این یک بازی کوچک در مورد تلاش برای کشف کردن تمام راه های ممکن این برخورد است ، کشیدن رشته ها تا زمانی که یکی را پیدا کنید که همه چیز را باز می کند اما بعد از اینکه دافو شخصیت من را خفه کرد و به عقب برگشتم ، ناگهان با همسرم گزینه های گفتگوی جدیدی پیدا کردم - عزیزم ، تو این را باور نمی کنی ...

 

لوئیس آنتونیو ، خالق می گوید: "او سنجش میزان پیشرفت شما در بازی است." "وقتی این را دیدم ، مجبور شدم از آن نهایت استفاده را ببرم. اما شما می توانید بازی را با دانستن همه چیزهایی که می دانید انجام دهید و قادر به انجام کارهایی باشید که می دانید اما او نمی داند. هیچ چیز مسدود نیست ، به جز دانش او - شما اگر نمی داند پلیس می آید ، در حلقه اول نمی تواند بگوید که پلیس می آید. "

 

طبق گفته آنتونیو ، شما در واقع چیزی حدود 8-10 ساعت را برای گذراندن 12 دقیقه صرف خواهید کرد ، با انجام حلقه های بیشتر گفتگو و تعاملات جدید باز می شود. آپارتمان شما کوچک است ، اما جای تعجب است که چقدر کار می توانید انجام دهید و چند متغیر می توانند نتیجه را تحت تأثیر قرار دهند. آنتونیو گفت: من نمی خواستم به شما بگویم چه کاری انجام دهم. من فکر می کنم این موضوع بسیار مهم است. من فکر می کنم اگر شما به یک سیستم یادداشت برداری نیاز داشته باشید ، به عنوان یک طراح بازی یک شکست خواهد بود. این باید بسیار باشد.

 

منبع : pcgamer